Het antwoord op uw vraag is catering voor bruiloften. Naast het plaatsen van de tafel en stoelen, tafels en servetten, borden, drinkglazen en glaswerk, heeft u ook het keukengerei, dinerborden, serveerschalen, servies, etc nodig. Zoals u waarschijnlijk al weet is de vraag van uw klant hoog ze zullen hoogstwaarschijnlijk voor alternatieven kiezen gezien de verwachting, dus u moet hen eerst vragen waarom ze voor uw bedrijf kiezen.
Wanneer vinden de klanten uw bedrijf leuk?
Geef zoveel mogelijk informatie, idealiter, help hen alstublieft om uit te leggen waarom ze uw evenement willen bijwonen in het geval ze besluiten eten en drinken te bestellen. Je hebt al veel moeite gedaan om je producten te presenteren, maar je hebt jezelf en je bedrijf nog niet gepresenteerd. U zult versteld staan van het aantal keren dat klanten u vragen of u ook echtscheidingen serveert, of dat u de producten voor religieuze symbolen beschikbaar heeft. Met andere woorden, u vertelt hen niet hoe u hen kunt helpen. Onthoud dat jij degene bent die de catering moet verzorgen, dus stel de vraag die je wilt horen.
Wat is hun budget?
We zijn ons ervan bewust dat u het beste eten wilt bieden en dat u dit doet tegen scherpe prijzen en op een professionele manier, vooral wanneer u hen voorziet van borden, drankblikjes, glaswerk, enz. Als uw klant echter net begint, zal hij of ze heeft misschien een zeer beperkt budget. Om geld te besparen, kun je hen laten weten dat je veel verschillende soorten evenementen hebt verzorgd van $ 50 tot $ 500. Vindt uw klant het acceptabel dat u hem $ 500 in rekening brengt voor dezelfde tafel? Als je het niet erg vindt dat het je eerste keer is, en ze zullen je op dit moment waarschijnlijk verlaten omdat je nog niet erg professioneel bent, kun je uitleggen dat je ze dat bedrag in rekening brengt dat een goede waarde heeft in plaats van ze te vragen voor informatie, aangezien u nog maar net begint.
Uw recepten en de recepten van uw bedrijf kunnen beschrijven
U hebt ze al eten, drinken, borden, servetten, enz. gegeven. Maar wat doet uw klant ermee? Om hen te laten weten dat ze het voedsel hebben gekocht en dat ze het moeten kunnen beschrijven. De bovenstaande menubeschrijvingen kunnen bijvoorbeeld voldoende zijn om uw klant te vertellen dat dit specifieke voedselproduct voor het evenement is. Het eten stelt echter niet alleen uw klant tevreden, het is ook het duidelijke deel van het evenement. Het is het enige tastbare dat hij of zij de persoon die het evenement heeft besteld moet laten zien wat ze voor de groep bestellen
Formuleer hun vragen nadat ze het beschreven voedsel hebben gegeven zoals hij of zij het zou willen
Als je de klanten eenmaal hebt laten begrijpen hoe hij of zij het voedsel gaat gebruiken, moet je het ook op die manier kunnen presenteren. De vragen van de mensen wil je echter niet zo makkelijk stellen. Nadat je hebt beschreven wanneer ze het kunnen eten, dat is het. Ze moeten je vragen kunnen stellen over wat er met het eten wordt geserveerd of dat het niet is wat ze willen. Het wordt ook door iedereen opnieuw afgedwongen. Je kunt ze ook een hand-out geven als je een maaltijd serveert.
Je moet ook af en toe bezocht kunnen worden, want er kunnen honderden gelegenheden zijn dat je een vlindergevoel krijgt als je klant voor je neus staat. Je wilt niet dat je klant denkt dat je ziek bent of zo. Het is heel belangrijk voor u en hij is degene die uw salaris betaalt. Zorg ervoor dat klanten die uw site nog nooit hebben bezocht, niet weten dat u bestaat. Senna Hensen Creative
Als u zich niet op uw gemak voelt bij het idee dat een klant u af en toe bezoekt, geef hem dan iets anders. U kunt feedback vragen aan het klantenserviceteam en een vragenlijst van uw website krijgen.
Daarnaast moet je ervoor zorgen dat alles vooraf volledig gedocumenteerd is voor de evenementen en dat je er ook van tevoren op moet reageren. Dit zal een grote stress voor je zijn. Een klant die wil trouwen, wil je hoogstwaarschijnlijk ook niet bellen om het je te vertellen!! U moet een lijst opstellen met dingen die u moet doen, en dit kan worden voorbereid om te praten over wat u van de klanten kunt verwachten.
Zorg ervoor dat u een geweldige klantenservice onderhoudt, zodat u en uw klant op de best mogelijke voorwaarden kunnen werken. Dit zorgt ervoor dat u een goede merkambassadeur van uw bedrijf bent.